reklama

Mám vás rád, majte aj vy mňa (Lienka sa predstavuje)

Keď som bol ešte malý špunt, v detskom domove nás učili, že pri jedle sa nerozpráva a že vždy treba všetko zjesť (aj paradajkovú omáčku) a ešte, že sa máme vždy slušne predstaviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Mójé ménó jé... Moje preklia.. meno je Igor Lienka. Aké milé meno!, pomyslela si práve jedna čitateľka z hlavného mesta, ktorá namiesto šéfovej korešpondencie rieši blogy:) Hej milé, pre päťročného. Ako dospelému mi spôsobuje hlavne rôzne viacmenej trápne okamihy. Preto sa ho snažím pri predstavovaní prekrývať tým, že ľuďom lámem stiskom ruky kosti. Je veľa vecí, ktoré mi teraz naraz lietajú po rozume a to som si ešte nedal moju kávu (pomer voda:káva- 1:1).

V domove nás naučili veľa užitočných vecí. Napríklad ako byť totálne nesamostatný a cítiť nutkavú potrebu mať okolo seba neustále aspoň tridsať ľudí. Dodnes sa najlepšie cítim v tlačenici. Preto milujem prepchaté autobusy MHD, zosobňujú pre mňa domov:) Potom som chvíľu súťažil v plávaní, chvíľu predvádzal obleky (dobré peňáze za nič) a kúsok liezol po kopcoch. Z jedného kopca som zletel a chvíľu si poležal na snehu. Odfikli mi kus nohy, akosi mi odmrzla. Potom som dovážal a predával počítače. S veľkým úspechom! Ledva som sa držal nad vodou. Potom sme odišli z mesta. Chceli sme vidiecku romantiku, čerstvý vzduch. Chcel som orať na koňoch... Dnes máme chatu (chatrč) pod Poľanou, kúrime si svojpomocne. Možno preto permanentne mrzneme:) Sme ako tí hipisáci, čo nosia len vlastnoručne utkané veci z ľanu a nepúšťajú svoje deti do školy. Chováme jednu starú tučnú kobylu a dve flegmatické kravy. Kobyla sa volá Sadza. Áno, je čierna. Tvári sa, že kríva. Už ju vidím, ako bude v lete orať... Kravy ešte nemajú meno. Dojí ich Fero. Fero je svojpomocný „umelecký rezbár“ Tak sa tituluje on. Zatiaľ predal len jednu madonu(?) z lipového dreva. To sme boli na podpolianskych slávnostiach. Vnucoval ju tomu Holanďanovi pol dňa. Našťastie sme mali poruke lavórovicu starého Vajsa...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toť stručne môj život. Nabudúce už napíšem niečo zmyselnejšie zmysluplnejšie. Možno aj o tom, že rád hladkám starých ľudi po hlavách. A prečo potom odomňa utekajú:)

Igor Lienka

Igor Lienka

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som infantilný 30+nik. Robím na poloúv. v hospici. Mám rád červené víno. Vo ZV som známy pod menom Chrobak Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZo života lienokAbout a FeroMám aj názory:

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu